ET CONSIDERES SOLIDARI? ¿TE CONSIDERAS SOLIDARIO?



Avui no hi ha recepta però si pregunta. Penseu-ho bé i contesteu,  us considereu solidaris? Segur que responeu afirmativament, solem tenir una opinió molt elevada de nosaltres mateixos, normalment ens consideram bones persones...doncs ara és el moment de demostrar-ho. 
Hoy no hay receta pero sí pregunta. Pensadlo bien y contestad ¿os consideráis solidarios? Seguro que respondéis que sí, solemos tener una opinión muy elevada de nosotros mismos, normalmente nos considerarnos buenas personas...pues ahora es el momento de demostrarlo. 
Aquest és un blog gastronòmic, aquí podeu trobar receptes dolces i salades. A qui ens agrada cuinar (i menjar) que ens diguin que hi ha qui no té res per portar-se a la boca és una de les majors desgràcies que es poden sofrir. I no m"estic referint a una cosa que ocorri a milers de quilòmetres, és un problema que passa al nostre costat...i no podem seguir desviant la vista. CAL AJUDAR A QUI AJUDA (Aaqua) i cal fer-ho ja! 
Este es un blog gastronómico, aquí podéis encontrar recetas dulces y saladas. Para los que nos gusta cocinar (y comer) que nos digan que hay quien no tiene nada para llevarse a la boca es una de las mayores desgracias que se pueden sufrir. Y no me estoy refiriendo a algo que ocurra a miles de kilómetros, es un problema que pasa a nuestro lado...y no podemos seguir desviando la vista. HAY QUE AYUDAR A QUIEN AYUDA(Aaqua) y hay que hacerlo ¡ya! 
Aaqua és una associació formada per un grup de voluntaris que s"encarreguen de recollir aliments i productes de primera necessitat i els lliuren a centres d"ajuda social, religiosos o no, que acullen i donen ajuda a persones i famílies sense recursos. 
Aaqua es una asociación formada por un grupo de voluntarios que se encargan de recoger alimentos y productos de primera necesidad y los entregan a centros de ayuda social, religiosos o no, que acogen y dan ayuda a personas y familias sin recursos. 
La meva amiga Mai, del blog Hierbas y especias és qui, des d"Àustria, ens ha donat a conèixer als blogs culinaris la labor de Aaqua i ens ha demanat que correm la veu. No es necessiten diners ni signatures, sinó una cosa tan "corrent" com menjar. Tots podem ajudar aportant algun dels aliments més bàsics que es necessiten, encara que no es tracta només de recollir i lliurar aliments, sinó de mantenir la flama viva de l"esperit solidari i l"esperança. Com us sentiríeu si no poguéssiu oferir ni una galeta als vostres fills?
Mi amiga Mai, del blog Hierbas y especias es quien, desde Austria, nos ha dado a conocer a los blogs culinarios la labor de Aaqua y nos ha pedido que corramos la voz. No se necesita dinero ni firmas, sino algo tan "corriente" como comida. Todos podemos ayudar aportando alguno de los alimentos más básicos que se necesitan, aunque no se trata sólo de recoger y entregar alimentos, sino de mantener la llama viva del espíritu solidario y la esperanza. ¿Cómo os sentiríais si no pudierais ofrecer ni una galleta a vuestros hijos? 
La proposta de la Mai és la següent: si teniu un blog podeu posar-vos en contacte amb ella perquè us prepari una insígnia amb el vostre nom i escriure una entrada com aquesta explicant aquest projecte i demanant ajuda. Amb els diners que us estalvieu en l"entrada sense recepta podeu fer una petita compra online en els supermercatsque us enumero a continuació i enviar-ho a les seus de Aaqua. Si no teniu blog podeu col·laborar fent una compra online. Si viviu a Madrid podeu portar directament aquesta compra a les seus de Aaqua, de la qual també us poso dues adreces a continuació. I si us animeu podeu fer-vos col·laboradors de Aaqua, a la seva pàgina web trobareu un formulari per sol·licitar-ho. 
La propuesta de Mai es la siguiente: si tenéis un blog podéis poneros en contacto con ella para que os prepare una insignia con vuestro nombre y escribir una entrada como esta contando este proyecto y pidiendo ayuda. Con el dinero que os ahorráis en la entrada sin receta podéis hacer una pequeña compra online en los supermercadosque os enumero a continuación y enviarlo a las sedes de Aaqua. Si no tenéis blog podéis colaborar haciendo una compra online. Si vivís en Madrid podréis llevar directamente esa compra a las sedes de Aaqua, de la que también os pongo dos direcciones a continuación. Y si os animáis podéis haceros colaboradores de Aaqua, en su página web encontraréis un formulario para solicitarlo.


Els aliments i estris més urgents són:
- Aliments no peribles: PASTA, PURÉ DE PATATA, QUESITOS EN PORCIONS, TOMÀQUET FREGIT, VERDURA EN LLAUNA O FLASCÓ, MAGRE EN LLAUNA I QUALSEVOL TIPUS DE CARN EN LLAUNA, LLAUNES DE TONYINA I SARDINES, PATÉ, FUET, XORIÇO, FRUITA EN ALMÍVAR.
- Per als desdejunis: CAFÈ SOLUBLE, CACAU EN POLS, GALETES I SUCS.
- Per a l´higiene personal: COMMPRESAS, GEL, MAQUINILLAS D"AFAITAR, PASTA DE DENTS I RASPALLS, DESODORANTE, ETC?
- Per a nens petits: LLET EN POLS, BOLQUERS, PAPILLES, POTETS, ETC? 
Los alimentos y enseres más urgentes son:
- Alimentos no perecederos: PASTA, PURÉ DE PATATA, QUESITOS EN PORCIONES, TOMATE FRITO, VERDURA EN LATA O FRASCO, MAGRO EN LATA Y CUALQUIER TIPO DE CARNE EN LATA, LATAS DE ATÚN Y SARDINAS, PATÉ, FUET, CHORIZO, FRUTA EN ALMÍBAR.
- Para los desayunos: CAFÉ SOLUBLE, CACAO EN POLVO, GALLETAS Y ZUMOS
- Para Higiene personal: COMMPRESAS, GEL, MAQUINILLAS DE AFEITAR, PASTA DE DIENTES Y CEPILLOS, DESODORANTE, ETC?
- Para Bebés: LECHE EN POLVO, PAÑALES, PAPILLAS, POTITOS, ETC? 
Els supermercats més utilitzats pels voluntaris per a les comandes online o telefònics són:
- Mercadona (No serveix en el punt de recollida de Sanchinarro).
- Carrefour
- Caprabo
- El Corte Inglés
- Hipercor
- Ulabox
- Eroski
- Tudespensa.com 

Los supermercados más utilizados por los voluntarios para los pedidos online o telefónicos son:

- Mercadona (No sirve en el punto de recogida de Sanchinarro).
- Carrefour
- Caprabo
- El Corte Inglés
- Hipercor
- Ulabox
- Eroski
- Tudespensa.com 
Les seus de Aaqua, on caldria enviar les comandes són les següents:
- Aaqua: C/ Manuel de Falla, 5, portal B, Sota B. 28224 Pozuelo de Alarcón. (Horari conserge 24h).
- Aaqua . C/ Vicente Blasco Ibáñez nº 81. 28050 Madrid (Sanchinarro). De 9h a 14h
-Telèfon de contacte (que us el demanaran): 609 10 62 94 
Las sedes de Aaqua, donde habría que enviar los pedidos son las siguientes:

- Aaqua: C/ Manuel de Falla, 5, portal B, Bajo B. 28224 Pozuelo de Alarcón. (Horario conserje 24h).
- Aaqua . C/ Vicente Blasco Ibáñez nº 81. 28050 Madrid (Sanchinarro). De 9h a 14h
-Teléfono de contacto (que os lo van a pedir): 609 10 62 94 
Jo ja he posat el meu granet de sorra. T"animes tu també?

Yo ya he puesto mi granito de arena ¿Te animas tu también?
Fuente: este post proviene de Blog de MJ-Ditifet, donde puedes consultar el contenido original.
¿Vulnera este post tus derechos? Pincha aquí.
Modificado:
¿Qué te ha parecido esta idea?

Esta idea proviene de:

Y estas son sus últimas ideas publicadas:

Recomendamos