Bombons de figues i fruits secs - Bombones de higos y frutos secos



Aquests boobns de figues farcits de fruits secs i banyats en xocolata estan de vici viciós, de veritat, boníssims!  Es poden prendre de postres com si fossin trufes, quatre o cinc en un platet acompanyats d"una bola de gelat de vainilla o d"una mica de nata (crema de leche) o també per acompanyar el café, per preparar un bonic regal... No deixeu de fer-los perque estan realment bons i  a més, es fan en un tres i no res!


Estos bombones de higos rellenos de frutos secos y bañados en chocolate están de vicio vicioso, de verdad ¡buenísimos! Se pueden tomar de postre como si fuesen trufas, cuatro o cinco en un platito acompañados de una bola de helado de vainilla o de un poco de nata (crema de leche) o también para acompañar el café, para preparar un bonito regalo... No dejéis de hacerlos porque están realmente buenos y además ¡se hacen en un periquete! 
INGREDIENTS
Figues seques
Ametlles torrades i pelades
Avellanes torrades i pelades (les meves de Brunyola i torrades amb llenya comprades a la botiga Sabors del mercat del LLeó)
Xocolata de coberturaNo poso quantitats perquè depèn  dels bombons que vulgueu fer, si són per prendre com a postres es poden servir  quatre bombons per persona acompanyats d?una bola de gelat de vainilla o d?una mica de nata (crema de leche), com si fossin trufes.  També els podeu fer per acompanyar el cafè i són una idea genial per posar-los a una caixeta mona i regalar-los.

INGREDIENTES

Higos secos

Almendras tostadas y peladas

Avellanas tostadas y peladas (las mias de Brunyola y tostadas con leña, compradas en la tienda Sabors del mercado del León)

Chocolate de cobertura

No pongo cantidades porque depende de los bombones que deseéis hacer, si son para tomar como postre se pueden servir cuatro bombones por persona acompañados de una bola de helado de vainilla o de un poco de nata (crema de leche), como si fueran trufas. También se pueden hacer para acompañar el café y son una idea genial para ponerlos en una cajita mona y regalarlos.



RECEPTA
Preparem les figues, triant-les que estiguin senceres, millor si conserven la cueta, i que siguin totes d?una mida aproximada, no massa gran ja que és ideal que es pugui  posar tot sencer a la boca, "de mossegada".
Preparem un bol amb les avellanes, una per cada figa, ben pelades i senceres.  Preparem també un bol amb les ametlles, igualment una per cada figa, ben pelades i senceres.
Fem un tall petit per sota a les figues i introduïm una ametlla i una avellana, de manera que quedi tancat per sota i després posem la figa dreta intentant donar-li una forma maca. Ho repetim amb totes les figues i les anem reservant, es fa molt ràpid ja ho veureu.
Preparem la cobertura de xocolata escalfant a foc molt suau la xocolata picada, la mantega i la nata (crema de leche).  Un cop la tinguem ben líquida hem de banyar amb ella les figues farcides.
 Per fer-ho més fàcil va molt bé posar la xocolata desfeta a un recipient estret i una mica alt, com una flamera individual o un gotet petit dels de tallat d?abans, sinó podeu fer-ho amb un got de vidre de iogurt.  Així us serà molt fàcil anar introduint les figues i que quedin ben cobertes de xocolata sense malbaratar-ne gaire.
Banyem totes les figues en xocolata i les deixem refredar a sobre d?una làmina de tefló, de silicona o de paper d?anar al forn.  Un cop estiguin ben fredes i la cobertura sòlida les anem posant a dintre de paperines de bombó i les guardem a un taper a la nevera.  

RECETA

Preparamos los higos, eligiendo los que estén enteros, mejor si conservan el rabillo, y que sean todos de un tamaño aproximado, no demasiado grande ya que es ideal que se pueda poner todo entero en la boca, "de mordisco".

Preparamos un bol con las avellanas, una por cada higo, bien peladas y enteras. Preparamos también un bol con las almendras, igualmente una por cada higo, bien peladas y enteras.

Hacemos un corte pequeño por debajo a los higos y introducimos una almendra y una avellana, de manera que quede cerrado por debajo y luego ponemos el higo derecho intentando darle una forma bonita. Lo repetimos con todos los higos y los vamos reservando, se hace muy rápido ya lo veréis.

Preparamos la cobertura de chocolate calentando a fuego muy suave el chocolate troceado, la mantequilla y la nata (crema de leche). Una vez la tengamos bien líquida debemos bañar con ella los higos rellenos.

 Para hacerlo más fácil va muy bien poner el chocolate en un recipiente estrecho y un poco alto, como una flanera individual o un vasito pequeño de los de cortado de antes, sino puedes hacerlo con un vaso de vidrio de yogur. Así os será muy fácil ir introduciendo los higos y que queden bien cubiertos de chocolate sin derrochar  mucho chocolate.

Bañamos todas los higos en chocolate y los dejamos enfriar sobre una lámina de teflón, de silicona o de papel de horno. Una vez estén bien fríos y la cobertura sólida los vamos poniendo dentro de cucuruchos de bombón y los guardamos en un tuper en la nevera.



Fuente: este post proviene de Pilar Les receptes que m'agraden, donde puedes consultar el contenido original.
¿Vulnera este post tus derechos? Pincha aquí.
Creado:
¿Qué te ha parecido esta idea?

Esta idea proviene de:

Y estas son sus últimas ideas publicadas:

Recomendamos

Relacionado

general bescuit cacau ...

"La vida és un moment: aquest" (La reina descalça. Ildefonso Falcones) Cada vegada que preparo aquest bescuit de cacau i maionesarepto als meus comensals a que endevinin quin és el seu ingredient secret, us asseguro que fins ara ningú ho ha encertat. Encara que en realitat, si ho pensem bé, la maionesa no és més que una emulsió d"oli i ou, dos ingredients habituals en qualsevol bes ...

Dolç pastís premi ...

"I si és més complicat que tot això? ¿I si el contrari també és cert? Perquè si de vegades sobté el mal de les bones accions, on diu que de les males accions només sobté el mal? Pots equivocar-te de camí i que tot i així aquest et porti a on vols anar. O, viceversa, de vegades pots fer-ho tot malament i tot i així surt bé "(La cadernera. Donna Tartt) El futur és impredictible, crec que ...

general dulces

Hace unos días os puse la receta de los buñuelos de calabaza que se hacen en Valencia en Fallas y os comenté que más adelante pondría los que se hacen en las fiestas de la Magdalena en Castellón y en todas sus comarcas. Pues ya son las fiestas, así que aquí va la receta de les Figues Albardaes, como llamamos en Castellón a los buñuelos de higos secos. También son típicos los buñuelos de vient ...

recetas postres

Hola Hola! ja se, que aplegue un poc tard per a fer mones de pasqua, però he estat de viatge i no he pogut pujar-la abans. Si no us serveix per als últims dies que queden fins a Sant Vicent, us pot servir per a l"any que ve. ya se que llego un poco tarde para hacer monas de pascua, pero he estado de viaje y no he podido subirla antes. Si no os sirve para los últimos días que quedan hasta San ...

ensaladas ensaladillas y hortalizas

"Refrany; Cada cosa pel seu temps i les figues per lagost"Cada cosa a su tiempo y los higos en Agosto. Ya finales de Septiembre y aún quedan higos en la higuera, aunque ya serán los últimos, así que otra ensalada de higos aprovechando que sigue el calor y que al parecer aún seguirá un poco más.Las ensaladas frutales aumentan el aporte de vitaminas, al tiempo que nos refrescan. Como cual ...

general son boira eventos ...

Les galetes de xocolata són una autèntica perdició. A mi em van bé una galeta amb un cafè, amb una infusió, amb un tassó de llet, amb un gelat, amb una orxata... De tota manera, i  la "troupe" no necessita cap excusa per fer visites a la capsa de les galetes a tota hora. Amb un color ben fosc, gràcies a la xocolata Valor. Més informació »Vols saber un poc més ?

Receptes

4 persones | Temps: 10 minuts | Dificultat: Simple. Fàcil. Ràpid. Tres paraules que ens agraden molt aquí a la comunitat de Carnelena! Avui us portem una recepta per fer les “tortitas” més esponjoses que hagis provat mai. Prova-les i deixat enamorar. Segurament quan parlem de “tortitas” et venen al cap amb xocolata… de totes maneres, des de Carnelena et recomanem que les provis amb pernil ...

general ... de cocina internacional ... de ensaladas ...

El Taboulé es una ensalada originaria de los países árabes y que tiene como base el cous-cous o el trigo bulgur; suele ir acompañada de tomate, perejil,  hierbas aromáticas y zumo de limón, aunque los ingredientes pueden variar al gusto de cada uno. Esta variación es algo menos ligera que el clásico taboulé, pero muy sorprendente por la mezcla de texturas y sabores. Un plato muy fresco para el ver ...

general dolços - dulces pastissos - pasteles

Avui us porto unes postres d"allò més resultones i increiblement fàcils de fer, les postres ideals per quedar la mar de bé, queden tan boniques i són tan senzilles de fer que no us ho creureu! Penso fer -ne mil versions així que ja les anireu veient per aquí! Avui un milfulles de trufa "impostora" però que dona el pego total, igual que la no menys impostora pasta de full i que està ...

GELATINA IOGURT GREC PERA

Ingredients: 2 iogurts tipus grec 1 llauna gran de peres en almívar 6 làmines de gelatina neutra 4 cullerades de sucre Preparació: triturem les peres amb el 75% de l’almívar amb el turmix, afegim els iogurts i el sucre i ho barregem bé. Posem les plaques de gelatina en aigua freda durant 2 minuts perquè s’hidratin. En una casserola posem la barreja al foc i afegim les làmines de gelatina escorreg ...