"Ray decía que tienes que encontrar en ti mismo aquello que te hace único. Esa era la misión a la que me había lanzado: seguir puliendo mi trabajo hasta que lo que quiera que fuese exclusivamente mío empezase a relucir" (Cosas que los nietos deberían saber. Mark Oliver Everett)
És curiós, però en aquests últims dies he escoltat en diferents situacions l"important que és trobar el nostre propi camí, ser únic, diferent. Aconseguir diferenciar-se dels altres no és senzill...normalment és més fàcil i còmode seguir el corrent dels altres, com ovelletes. Per això admiro als que demostren tenir personalitat i per això la meva entrada d"avui va dedicada a una personeta que estimo molt i de la qual em sento orgullosa perquè és realment única ;)
Es curioso, pero en estos últimos días he escuchado en distintas situaciones lo importante que es encontrar nuestro propio camino, ser único, distinto. Conseguir diferenciarse de los demás no es sencillo...normalmente es más fácil y cómodo seguir la corriente de los demás, como borreguitos. Por eso admiro a los que demuestran tener personalidad y por eso mi entrada de hoy va dedicada a una personita que quiero mucho y de la que me siento orgullosa porque es realmente única ;)
Per al repte de les Cooking Challenge d"aquest mes, l´Elvira ens va reptar a preparar un pastís de formatge. Com ja tenia publicat en Dit i Fet el FLAÓ, el deliciós pastís de formatge típic d´Eivissa, vaig decidir preparar una New York Cheesecake, la versió americana amb melmelada per damunt. Deliciosa? suposo que no fa falta que us digui que el contrast entre l"exterior cruixent i el suau interior és una de les millors combinacions que es poden tastar.
Para el reto de las Cooking Challenge de este mes, Elvira nos retó a preparar una tarta de queso. Como ya tenía publicada en Dit i Fet el FLAÓ, la deliciosa tarta de queso típica de Ibiza, decidí preparar una New York Cheesecake, la versión americana con mermelada por encima. Deliciosa?supongo que no hace falta que os diga que el contraste entre el exterior crujiente y el suave interior es una de las mejores combinaciones que se pueden degustar.
NEW YORK CHEESECAKE
Ingredients per a la base:
- 400 g de galetes tipus "Digestive"
- 80 g de mantega a temperatura ambient
- 50 g d"ametllesIngredients per al farcit:
- 6 ous
- 600 g de formatge tipus "Philadelphia"
- 400 g de nata (crema de leche) per a cuinar
- 200 g de llet condensada
- 1 culleradeta de ratlladura de llimonaIngredients per a la cobertura:
- 1 pot de melmelada de gerdsPreparació:
Comencem preparant la base. Escalfem lleugerament la mantega. Triturem les galetes i les ametlles, després les barregem amb la mantega fins que quedi tot unit. Repartim aquesta mescla entre la base i part de les parets d"un motlle desmuntable de 22 cm. Reservar en el congelador.
Escalfem el forn a 200ºC i posem una safata plena d"aigua en la part inferior, perquè es formi condensació d"aigua. Batem els ous en un bol gran, després afegim la llet condensada, la nata (crema de leche), la vainilla, la ratlladura de llimona i, finalment el formatge, fins que quedi tot integrat.
Traiem el motlle del congelador, hi posem dins la mescla i ho coem uns 45 minuts a 180º. Per saber si està cuit l"interior, podem punxar amb un escuradents i mirar si surt net. Deixarem refredar el pastís dins del forn, i després el fiquem en la nevera. Abans de servir, remoure la melmelada i repartir-la per damunt.
NEW YORK CHEESECAKE
Ingredientes para la base:
- 400 g de galletas tipo "Digestive"
- 80 g de mantequilla a temperatura ambiente
- 50 g de almendras
Ingredientes para el relleno:
- 6 huevos
- 600 g de queso tipo "Philadelphia"
- 400 g de nata (crema de leche) para cocinar
- 200 g de leche condensada
- 1 cucharadita de ralladura de limón
Ingredientes para la cobertura:
- 1 bote de mermelada de frambuesas
Preparación:
Empezamos preparando la base. Calentamos ligeramente la mantequilla. Trituramos las galletas y las almendras, después las mezclamos con la mantequilla hasta que quede todo unido. Repartimos esta mezcla entre la base y parte de las paredes de un molde desmontable de 22 cm. Reservar en el congelador.
Calentamos el horno a 200ºC y ponemos una bandeja llena de agua en la parte inferior, para que se forme condensación de agua. Batimos los huevos en un bol grande, después añadimos la leche condensada, la nata (crema de leche), la vainilla, la ralladura de limón y, por último el queso, hasta que quede todo integrado.
Sacamos el molde del congelador, vertemos dentro la mezcla y horneamos unos 45 minutos a 180º. Para saber si está horneado el interior, podemos pinchar con un palillo y mirar si sale limpio. Dejaremos enfriar la tarta dentro del horno, y después la metemos en la nevera. Antes de servir, remover la mermelada y repartirla por encima.
I els pastissos de la resta de Cooking Challenge?
¿Y las tartas de las otras Cooking Challenge?
-Elvira
-Lourdes
-Ly
-Mercè
-Núria
-Rosa